آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یوسفی: جایگاه واقعی ایفاسرام در پایان فصل مشخص می‌شود | از نیان مشهد پیشنهادی نداشتم

  • کد خبر: ۱۴۰۵۶۰
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
  • ۱
یوسفی: جایگاه واقعی ایفاسرام در پایان فصل مشخص می‌شود | از نیان مشهد پیشنهادی نداشتم
بازیکن مشهدی تیم ایفاسرام اردکان گفت: از نیان در ابتدای فصل پیشنهاد داشتم، اما به‌دلیل عقد قرارداد با ایفاسرام نتوانستم پیشنهاد نیان‌الکترونیک را قبول کنم. برای نیم‌فصل نیز هیچ صحبتی با من نشده است و پیشنهادی به من نداده‌اند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره وضعیت ایفاسرام اردکان در لیگ برتر بیان کرد: ایفاسرام با وجود اینکه دیر تشکیل شد، لیگ برتر را با ۲ پیروزی آغاز کرد. متأسفانه در اواسط مسابقات با ۵ مصدوم روبه‌رو شدیم که ضرری بزرگ به تیم ما وارد کرد و باعث شد در ۵ دیدار پیاپی شکست بخوریم.

وی افزود: از زمانی که بازیکنان مصدوم ما بهبود پیدا کردند، روند روبه‌رشدی پیدا کردیم و ۳ برد پی درپی کسب کردیم که متأسفانه با تعطیلی لیگ برتر مواجه شدیم. ایفاسرام از جمله تیم‌هایی بود که از تعطیلی لیگ برتر متضرر شد، چراکه تعطیلی لیگ روند خوب ما را متوقف کرد.

بازیکن تیم ایفاسرام اردکان گفت: در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی پشت‌سر گذاشتیم. امیدوارم از سه دیدار باقی‌مانده نیم‌فصل نخست که در ۲ دیدار میزبان هستیم، دست‌پر خارج شویم.

یوسفی درباره شرایط ایفاسرام در ادامه لیگ برتر اظهار کرد: ایفاسرام تیم خوبی است و رتبه کنونی ایفاسرام در لیگ برتر، جایگاه واقعی تیم ما نیست. جایگاه واقعی خود را در دور برگشت به حریفان نشان خواهیم داد. مسابقات نیم‌فصل دوم و دیدار‌های پلی‌آف از اهمیت زیادی برخوردار است که سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

وی درباره اینکه از نیان مشهد پیشنهاد داشته است یا خیر، گفت: از نیان در ابتدای فصل پیشنهاد داشتم، اما به‌دلیل عقد قرارداد با ایفاسرام نتوانستم پیشنهاد نیان الکترونیک را قبول کنم. برای نیم‌فصل نیز هیچ صحبتی با من نشده است و پیشنهادی به من نداده‌اند.

بازیکن تیم ایفاسرام اردکان خاطرنشان کرد: اکنون تحت قرارداد با ایفاسرام اردکان هستم. برای جدا شدنم از ایفاسرام به‌تنهایی نمی‌توانم تصمیم بگیرم و تیم اردکان نیز در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند. این در حالی است که تا امروز بیش از نیمی از قراردادم پرداخت شده است.

یوسفی درباره حضور نیان در لیگ برتر والیبال بیان کرد: باید قدر اسپانسر‌هایی مانند نیان الکترونیک را بدانند. از مجموعه نیان الکترونیک تشکر می‌کنم که پس از چند سال چراغ والیبال مشهد را روشن کرد. نیان همه فاکتور‌های لازم برای یک باشگاه لیگ برتری را دارد. امیدوارم این باشگاه در لیگ برتر حفظ شود و به روند خوبش در لیگ برتر ادامه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلیل راضی اردکانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
با سلام با مربیان همشهری خودمان هم با
این بازیکنان می تونستیم این نتیجه ای که تا کنون گرفته ایم را بگریم با تشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->